Subject: Re: Selgitustaotlus seadusemuudatusest lubada Eesti teedele sõitma pikad,25,25m autorongid
From: "Raul Pikner" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Jun 2024 10:00:49 +0300

Tere,

Täname vastuse eest.
Kuna näeme, et jätkuvalt kiiret lahendust ei paista pikade autorongide 
teedele lubamise seadustamisest siis soovime küsida:
Millisel põhjusel ei ole tänaseni võimaldatud taotleda 25,25 m veokiteie 
eriluba kindlal marsruudil sõitmiseks? On võimaldatud ainult 
ülegabariidilisele veole.
Meie vajadus on aastaid ja täna ja edaspidi liikuda veokitega Pärnu mnt.535 
Tallinn, DSV terminalist Paldiski sadamatesse, 40 kilomeetrit ja vastupidi.
Prakitikutena ei näe me ühtegi mõitliku seletust nimetatud marsruudil 
liiklemise ohtlikuses ja mitte võimaldamises 25,25 m veokiga.
Erinevalt Skandinaviast veok peaks olema tagant tähistatud pika rongi 
tunnusega ja kõik olekski ohutu.
Riigikassasse laekuks meilt siis ka kaks korda rohkem teekasutustasu.

Lugupidamisega

Raul Pikner

Corphold OÜ
Betooni 26
11415,Tallinn
Estonia

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
mob.+372 5069535

Kontakt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > kirjutas 
kuupäeval K, 12. juuni 2024 kell 14:54:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Selgitustaotlus seadusemuudatusest lubada Eesti teedele sõitma 
pikad,25,25m autorongid

Registreerimise kuupäev: 12.06.2024

Registreerimise number: 3.3-6/24/10139-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>